// In love with me.
fighter





This is just my little world.

Home About Goals Weight


The more I feel the pleasure.
The more I feel the pain.
I’m in a love hate relationship too deep to escape.
Everyday is a gamble.
That’s the risk that I take.
In a love hate relationship and you are to blame.



I'm in love with a fairytale
even though it hurts
'Cause I don't care
if I lose my mind
I'm already cursed

Every day we started fighting
Every night we fell in love
No one else
could make me sadder
But no one else
could lift me high above

I don't know what I was doing
When suddenly we fell apart
Nowadays I cannot find her
But when I do we'll
get a brand new start



Do I expect to change, the past I hold inside,
with all the words I say,
repeating over in my mind,
somethings you can't erase, no matter how hard you try,
an exit to escape is all there is left to find.

Close my eyes.
Let the whole thing pass me by.
There is no time.
To waste asking why.
I'll run away with you by my side.
I'll run away with you by my side.
I need to let go, let go, let go, let go of this pride,
Until this echo, echo, echo, echo in my mind.
Until this echo, echo, echo, echo can subside.
Tag 3

Gegessen habe ich heute:
1379 kcal
Davon hab ich ca.
296 kcal abgearbeitet
Das sind heute
1083 kcal von 900 kcal.

Es ist schlecht sehr schlecht.
Aber davon lasse ich es mir nicht versauen,
sorry wegen meinem Post vorhin!
Ich war so aufgewühlt wegen mir selbst,
aber ab nächster Woche kann ich wieder richtig loslegen :)
Denn da kann ich wieder Sport machen zum Glück!
Ich habe mir jetzt so Hähnchen-Stücke gekauft die schon fertig sind,
die werde ich mal demnächst essen, Montag denke ich.
Ab heute Abend bin ich bei meinem Freund.
Morgen sind wir dann im Vapiano essen,
deswegen werde ich denke ich mal 1 Toast nur Frühstücken.
Abends gibts glaube ich nichts für mich,
mal schauen was ich bestelle,
wahrscheinlich ein Salat,
dann kann ich Abends doch noch was Essen.
Montag bin ich dann wieder Arbeiten,
Dienstag gehe ich vielleicht schwimmen,
denn ich will mir Montag nicht gleich zuviel zu muten :P